Șef/ă Secție conformitate
Paymaster SRL
№14837199, 14 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Angajăm și persoane cu dizabilități
Suntem în căutarea unui profesionist dedicat și experimentat pentru a ocupa poziția de Șef/ă Secție Conformitate în cadrul companiei noastre. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a reglementărilor și standardelor de conformitate, precum și abilități excelente de leadership și comunicare.
Oferim:
Program REMOTE
Angajare oficială în câmpul muncii
Număr telefon corporativ
Pachet social complet
Program de muncă: Luni-Vineri; 8.00-17.00/9:00-18:00
Pauză de masă 1 oră
Oportunități de dezvoltare profesională continuă
Mediu de lucru dinamic și profesionist
Locaţia: mun. Chișinău, str. Aleea Gării 42
Cerințe:
Studii superioare în domeniul juridic, economic sau un domeniu relevant
Experiență de minimum 5 ani în domeniul conformității sau într-o poziție similară
Cunoștințe solide despre reglementările locale și internaționale
Abilități excelente de comunicare și leadership
Capacitatea de a lucra independent și de a lua decizii informate
Atenție la detalii și abilități analitice excelente
Cunoașterea PC la nivel avansat (Word, Excel, Internet, PowerPoint etc.)
Abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română și rusă
Responsabilități:
Elaborarea și coordonarea documentelor interne conform cerințelor legale
Asigurarea corespunderii permanente a documentelor interne la exigențele legale din domeniul plăților
Asigurarea, cooddonarea și avizarea corespondenței cu autoritățile abilitate de licențiere și supraveghere a sistemului de plăți
Coorodonarea proceselor de înregistrare a agenților de plată/modificare și eventual radierea acestora
Coordonarea şi organizarea procesului de examinare și avizare a proiectelor de acte normative elaborate de autorități ale administrației publice și remise spre examinare sau supuse consultării publice
Coordonarea și elaborarea procesului de concordanță a proiectelor noi implementate la cerințele legale din domeniu
Monitorizarea procesului de ținere a evidenței actualizate privind datele, documentelor și informației actualizate
Avizarea documentelor interne elaborate de alte subdiviziuni a companiei și acordarea suportului juridic
Dacă sunteți interesat/ă să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la menținerea standardelor înalte de conformitate, vă rugăm să expediați CV-ul cu menționarea postului dorit la adresa de email: hr@paymaster.md.
hr@paymaster.md
0 685 44 755
Oferim:
Program REMOTE
Angajare oficială în câmpul muncii
Număr telefon corporativ
Pachet social complet
Program de muncă: Luni-Vineri; 8.00-17.00/9:00-18:00
Pauză de masă 1 oră
Oportunități de dezvoltare profesională continuă
Mediu de lucru dinamic și profesionist
Locaţia: mun. Chișinău, str. Aleea Gării 42
Cerințe:
Studii superioare în domeniul juridic, economic sau un domeniu relevant
Experiență de minimum 5 ani în domeniul conformității sau într-o poziție similară
Cunoștințe solide despre reglementările locale și internaționale
Abilități excelente de comunicare și leadership
Capacitatea de a lucra independent și de a lua decizii informate
Atenție la detalii și abilități analitice excelente
Cunoașterea PC la nivel avansat (Word, Excel, Internet, PowerPoint etc.)
Abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română și rusă
Responsabilități:
Elaborarea și coordonarea documentelor interne conform cerințelor legale
Asigurarea corespunderii permanente a documentelor interne la exigențele legale din domeniul plăților
Asigurarea, cooddonarea și avizarea corespondenței cu autoritățile abilitate de licențiere și supraveghere a sistemului de plăți
Coorodonarea proceselor de înregistrare a agenților de plată/modificare și eventual radierea acestora
Coordonarea şi organizarea procesului de examinare și avizare a proiectelor de acte normative elaborate de autorități ale administrației publice și remise spre examinare sau supuse consultării publice
Coordonarea și elaborarea procesului de concordanță a proiectelor noi implementate la cerințele legale din domeniu
Monitorizarea procesului de ținere a evidenței actualizate privind datele, documentelor și informației actualizate
Avizarea documentelor interne elaborate de alte subdiviziuni a companiei și acordarea suportului juridic
Dacă sunteți interesat/ă să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la menținerea standardelor înalte de conformitate, vă rugăm să expediați CV-ul cu menționarea postului dorit la adresa de email: hr@paymaster.md.
hr@paymaster.md
0 685 44 755
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳