Project manager la agenție de publicitate, oferim pregătire profesională
itmedia
№14434646, 27 septembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 10 000 Până la 14 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Agenția noastră de publicitate caută un Asistent Director talentat și energic, care să ne ajute să cucerim noi culmi. Dacă ești ambițios, organizat și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci te așteptăm!
Cerințe obligatorii pentru candidat:
Fără experiență? Nicio problemă! Te vom învăța tot ce trebuie să știi. Suntem dispuși să angajăm un student sau un absolvent.
- Comunicare scrisă și orală corectă în limbile română și rusă.
- ATENȚIE LA DETALII
- GÂNDIRE ANALITICĂ
- Atitudine pozitivă față de viață
- Dorință de a lucra
- Creativitatea și capacitățile artistice sunt binevenite.
Responsabilități:
- Analiza și întocmirea rapoartelor pentru diverse procese. Monitorizarea parametrilor KPI ai proceselor și ai angajaților.
- Participarea la evaluarea eficienței angajaților.
- Identificarea și gestionarea erorilor, problemelor și situațiilor neprevăzute.
- Organizarea întâlnirilor.
- Gestionarea calendarului – fără evenimente ratate!
- Lucrul cu CRM – ajutor în gestionarea datelor!
- Suport pentru director în sarcinile zilnice.
Ofertă:
- Salariu fix de la 10.000 lei, în funcție de experiența ta și rezultatele interviului.
- Program de lucru: 9.00-18.00.
- Birou în centru.
Cerințe obligatorii pentru candidat:
Fără experiență? Nicio problemă! Te vom învăța tot ce trebuie să știi. Suntem dispuși să angajăm un student sau un absolvent.
- Comunicare scrisă și orală corectă în limbile română și rusă.
- ATENȚIE LA DETALII
- GÂNDIRE ANALITICĂ
- Atitudine pozitivă față de viață
- Dorință de a lucra
- Creativitatea și capacitățile artistice sunt binevenite.
Responsabilități:
- Analiza și întocmirea rapoartelor pentru diverse procese. Monitorizarea parametrilor KPI ai proceselor și ai angajaților.
- Participarea la evaluarea eficienței angajaților.
- Identificarea și gestionarea erorilor, problemelor și situațiilor neprevăzute.
- Organizarea întâlnirilor.
- Gestionarea calendarului – fără evenimente ratate!
- Lucrul cu CRM – ajutor în gestionarea datelor!
- Suport pentru director în sarcinile zilnice.
Ofertă:
- Salariu fix de la 10.000 lei, în funcție de experiența ta și rezultatele interviului.
- Program de lucru: 9.00-18.00.
- Birou în centru.
Telefon:
Persoana de contact:
Denis
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳