Operator

Oraș: Chișinău
Studii: 12 clase
Experiența de munca: De la 1 an
Salariu: De la 9000 Până la 11000 MDL
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Responsabilitatile tale vor include:

- Intampinarea clientilor si preluarea apelurilor telefonice pentru a le oferi informatii despre serviciile noastre;
- Identificarea nevoilor si cerintelor clientilor si oferirea de solutii personalizate;
- Emiterea si gestionarea documentelor aferente;
- Urmarirea platilor si a termenelor de valabilitate ale documentelor.


Cerinte:
- Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii;
- Cunostinte de operare a calculatorului si a programelor Microsoft Office, Google Chrome;
- Atentie la detalii si capacitatea de a lucra cu termene limita stranse;
- Studii finalizate sau in curs de finalizare.

Oferim:

- Pachet salarial competitiv;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si de cariera intr-un mediu dinamic si plin de provocari;
- Pregatire continua pentru a-ti dezvolta abilitatile si cunostintele in domeniul economico-financiar.

Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail mentionata mai jos. Te vom contacta pentru a discuta mai multe despre oportunitatea de a lucra impreuna.
Persoana de contact:
ANA
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide