Operator relații clienți
Live Tickets
№12619428, 30 mai 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Responsabilități:
Gestionarea și menținerea relațiilor cu clienții într-un mod profesionist și amical.
Răspunderea la întrebările și solicitarile clienților prin telefon, e-mail sau alte canale de comunicare.
Acordarea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau reclamațiilor acestora.
Colaborarea cu departamentele interne pentru rezolvarea problemelor și întrebărilor clienților.
Păstrarea confidențialității informațiilor clienților și respectarea politicilor de protecție a datelor.
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.
Capacitatea de a asculta activ și de a înțelege nevoile clienților.
Empatie și capacitatea de a construi relații de încredere cu clienții.
Rezolvarea eficientă a problemelor și abilități de gestionare a conflictelor.
Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou.
Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și departamentele interne.
Atitudine pozitivă și orientare către rezultate.
Flexibilitate în programul de lucru și capacitatea de a se adapta la schimbări.
Respectarea eticii profesionale și a valorilor companiei.
Cunoștințe a limbii române și ruse (fluent).
Studii medii și/sau superioare.
Regimul de lucru: full-time, de la birou
Locul de muncă: mun. Chișinău, str. Melestiu 16/2
Salariu: competitiv, negociabil
CV-ul rugăm sa-l expediați la adresa: mircea@livetickets.md
Prin expedierea CV-ului de angajare la functia Operator Relații Clienți, candidatul îți exprimă consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre potențialul angajator Live Tickets.
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Gestionarea și menținerea relațiilor cu clienții într-un mod profesionist și amical.
Răspunderea la întrebările și solicitarile clienților prin telefon, e-mail sau alte canale de comunicare.
Acordarea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau reclamațiilor acestora.
Colaborarea cu departamentele interne pentru rezolvarea problemelor și întrebărilor clienților.
Păstrarea confidențialității informațiilor clienților și respectarea politicilor de protecție a datelor.
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.
Capacitatea de a asculta activ și de a înțelege nevoile clienților.
Empatie și capacitatea de a construi relații de încredere cu clienții.
Rezolvarea eficientă a problemelor și abilități de gestionare a conflictelor.
Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou.
Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și departamentele interne.
Atitudine pozitivă și orientare către rezultate.
Flexibilitate în programul de lucru și capacitatea de a se adapta la schimbări.
Respectarea eticii profesionale și a valorilor companiei.
Cunoștințe a limbii române și ruse (fluent).
Studii medii și/sau superioare.
Regimul de lucru: full-time, de la birou
Locul de muncă: mun. Chișinău, str. Melestiu 16/2
Salariu: competitiv, negociabil
CV-ul rugăm sa-l expediați la adresa: mircea@livetickets.md
Prin expedierea CV-ului de angajare la functia Operator Relații Clienți, candidatul îți exprimă consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre potențialul angajator Live Tickets.
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳