Operator - consultant vânzări online
Ambalaj Market
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
12000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Ambalaj Market este în căutare de un coleg în rolul de Operator - Consultant Vânzări Online. Rolul este potrivit pentru persoane persuasive, cu drag față de oameni și comunicative.
Ce oferim:
- salariul 12000 lei;
- graficul de lucru Luni - Vineri, 09:00 - 17:00, Weekend - liber
- mentoring pentru întreaga perioadă de adaptare și învățare (3 luni perioada de probă);
- posibilitate de creștere profesională.
Ce vei face în acest rol:
- vei procesa comenzile parvenite din partea clienților pe site-ul companiei;
- vei oferi suport informațional clienților cu privire la comenzile plasate de clienți, produsele comercializate, oferte, metode de plată și condiții de livrare ;
- vei înregistra comenzile pentru produsele ce nu sunt în stoc și le vei transmite către echipa achiziții;
- vei întocmi rapoarte cu privire la lucrul efectuat;
Care ar fi cerințele:
- să ai experiență în vînzări - 1 an ar fi un avantaj, dar nu este o prioritate;
- studii medii sau superioare;
- să cunoști MS Office (Excel, Word, Outlook) la nivel mediu sufiecient înzât să poți îndeplini rapoartele pe vânzări, să gestionezi portofoliu de clienți;
- dacă cunoști 1C, ar fi un avantaj, dar nu este o prioritate;
- să cunoști limba română și limba rusă (una din limbi ar putea fi la un nivel mediu de cunoaștere).
Adresa oficiului: or. Chișinău, sec. Botanica, șos. Muncești 77
Ce oferim:
- salariul 12000 lei;
- graficul de lucru Luni - Vineri, 09:00 - 17:00, Weekend - liber
- mentoring pentru întreaga perioadă de adaptare și învățare (3 luni perioada de probă);
- posibilitate de creștere profesională.
Ce vei face în acest rol:
- vei procesa comenzile parvenite din partea clienților pe site-ul companiei;
- vei oferi suport informațional clienților cu privire la comenzile plasate de clienți, produsele comercializate, oferte, metode de plată și condiții de livrare ;
- vei înregistra comenzile pentru produsele ce nu sunt în stoc și le vei transmite către echipa achiziții;
- vei întocmi rapoarte cu privire la lucrul efectuat;
Care ar fi cerințele:
- să ai experiență în vînzări - 1 an ar fi un avantaj, dar nu este o prioritate;
- studii medii sau superioare;
- să cunoști MS Office (Excel, Word, Outlook) la nivel mediu sufiecient înzât să poți îndeplini rapoartele pe vânzări, să gestionezi portofoliu de clienți;
- dacă cunoști 1C, ar fi un avantaj, dar nu este o prioritate;
- să cunoști limba română și limba rusă (una din limbi ar putea fi la un nivel mediu de cunoaștere).
Adresa oficiului: or. Chișinău, sec. Botanica, șos. Muncești 77
Telefon:
Persoana de contact:
Daniela
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳