Operator call center (Clinică Stomatologică)
Dentino
№14846595, 15 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Dentus Dentino este în căutarea persoanei dedicate și pline de aspirații pentru a completa echipa de Operator Call Centru. Nivelul înalt de satisfacție și încredere a pacienților noștri este în cea mai stânsă legatură cu munca în echipă și spiritul colegial dezvoltat.
Operator call center este una din pozițiile cheie ale Clinicii și este responsabil de:
Gestionearea apelurile primite, a mesajelor recepționate pe rețelele de socializare și a solicitărilor adresate pe email;
Livrarea informației pacienților existenți și celor potențiali despre programările necesare conform planului de tratament;
Asistența și soluționarea întrebărilor adresate de pacienți prin e-mail, rețele de socializare, pagini oficiale ale clinicii și telefon;
Menținerea unei baze de date cu solicitările specifice ale pacientilor;
Recepționarea sugestiilor de îmbunătățire, comentariile și reclamațiile pacienților cu multă atenție.
Despre tine:
Abilitati de utilizare MS Office, Google, internet, social media;
Exprimare clară și fluentă în Ro, Ru, (Eng - cosntituie un avantaj);
Experiența în domeniu similar constituie un avanataj;
Studii finalizate;
Politețe, Inteligență Emoțională, Sociabilitate și Atitudine pozitivă;
Deschidere și orientare spre client;
Atenție la detalii și capacitate de organizare.
Noi oferim:
Salariu competitiv + bonus de performanță;
Program de instruire și suport continuu;
Posibilitatea de dezvoltare în carieră;
Echipă de oameni deschiși, pasionați și orientați spre succes;
Angajare oficială și reduceri la serviciile Clinicii.
Program de muncă Luni-Vineri: (09:00-18:00) + sâmbăta la necesitate.
Dacă te regăsești în acest rol, expediază acum CV-ul la: recrutare@dentus.md
Telefon: +(373) 78044048
Mun. Chișinău, str. Gheorghe Asachi 4 Email: recrutare@dentus.md
+(373) 78044048
https://dentusdentino.md/
Operator call center este una din pozițiile cheie ale Clinicii și este responsabil de:
Gestionearea apelurile primite, a mesajelor recepționate pe rețelele de socializare și a solicitărilor adresate pe email;
Livrarea informației pacienților existenți și celor potențiali despre programările necesare conform planului de tratament;
Asistența și soluționarea întrebărilor adresate de pacienți prin e-mail, rețele de socializare, pagini oficiale ale clinicii și telefon;
Menținerea unei baze de date cu solicitările specifice ale pacientilor;
Recepționarea sugestiilor de îmbunătățire, comentariile și reclamațiile pacienților cu multă atenție.
Despre tine:
Abilitati de utilizare MS Office, Google, internet, social media;
Exprimare clară și fluentă în Ro, Ru, (Eng - cosntituie un avantaj);
Experiența în domeniu similar constituie un avanataj;
Studii finalizate;
Politețe, Inteligență Emoțională, Sociabilitate și Atitudine pozitivă;
Deschidere și orientare spre client;
Atenție la detalii și capacitate de organizare.
Noi oferim:
Salariu competitiv + bonus de performanță;
Program de instruire și suport continuu;
Posibilitatea de dezvoltare în carieră;
Echipă de oameni deschiși, pasionați și orientați spre succes;
Angajare oficială și reduceri la serviciile Clinicii.
Program de muncă Luni-Vineri: (09:00-18:00) + sâmbăta la necesitate.
Dacă te regăsești în acest rol, expediază acum CV-ul la: recrutare@dentus.md
Telefon: +(373) 78044048
Mun. Chișinău, str. Gheorghe Asachi 4 Email: recrutare@dentus.md
+(373) 78044048
https://dentusdentino.md/
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳