Inginer hvac/coordonatorde proiect
AUTEHTON GRUP SRL
№2532171, 19 ianuarie 2015
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ești o persoană tânără, motivată şi orientată spre rezultat ?
Intelegență, Memorie, Atenție, Inițiativă, Spirit creativ, Simțul estetic, Calități de organizator și spiritul de ordine, Calități de vorbire și de redactare, Politețea, Meticulozitatea, Tact și diplomație, Punctualitate, Autocontrol, Capacitatea de a comunica, Capacitatea de a controla, Independență, Atitudene pozitivă față de muncă, Bună dispoziție și Simțul umorului, Loialitatea, Confendințialitatea, Efeciența, Capacitatea de a lucra sub presiune.....SINT CALITĂȚI ȘI APTITUDENI CARE TE CARACTERIZIAZA IN MARE PARTE?
Iti dorești sa reprezinți compania? Să devii un Asistent Director calificat? Sa devii un manager administrativ? Un administrator efecient a timpului? Te asiguram, ești la doar la un PAS !!!
VINO în echipa AUTEHTON GRUP SRL și vei găsi aici cel mai bun loc în care să atingi performanțe și să te dezvolți. Investim în pregatirea angajaților și construim relații pe termen lung. Ne dorim sa fim mai buni și știm ca de acest lucru depinde succesul întregii echipe.
NOI îți oferim un mediu în care prețuim LOIALITATEA , INIȚIATIVA și SPIRUTUL DE ECHIPA !!
Ce reprezintă AUTEHTON GRUP SRL?
Autehton Grup, nu este doar o afacere, ci un vis realizat în urma unei îndelungate experienţe de lucru cu utilajul frigorific, sistemele de ventilare şi climatizare. Noi oferim soluții orientate spre necesităţile pieții prin aplicarea tehnologiilor performante, utilizarea utilajului si materialelor competitive si cu o atenție deosebita la mediul înconjurător si reducerii consumului de energie. Reprezentam o echipă tînără și profesionistă!!
Rolul ASISTENTULUI Directorului:
Rolul principal al asistentului este de a ajuta. Asistentul directorului si directorul trebuie sa formeze o echipa în adevaratul sens al cuvântului cu drepturi si obligatii reciproce pentru fiecare din membrii echipei. Este esențial ca directorul si asistentul sa gândeasca, sa planifice si sa actioneze ca o echipă.
Profilul candidatului ideal:
Cunoașterea limbii române cu tot ceea ce înseamna ea (ortografie, gramatică, vocabular);
Cunoașterea limbi române (nativ), rusă (foarte bine), engleza (foarte bine);
Cunoașterea lucrului pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Power Point, Corel Draw)
Cunoașterea unor noțiuni de psihologie și comportament în relațiile cu publicul (asistentul trebuie sa fie un bun psiholog, reușind să descopere ce fel de om are în fată și ce poziție trebuie să adopte fată de comportamentul acestuia).
Cunoașterea unor principii de organizare și conducere (cunostinte de drept, marketing, management, contabilitate, psihologie etc.) - constitue un avantaj ;
Cunoașterea lucrărilor de secretariat si corespondență;
Dorința de a se perfecționa continuu în domeniul de activitate al firmei prin studierea literaturii de specialitate și alte;
Disponibilitate de a merge în deplasări (pe teritoriul Republicii Moldova cît și peste hotarele acestia);
Sarcini de bază:
Stabilește împreună cu directorul general agenda zilnică, asigură reprogramarea întalnirilor;
Prezintă zilnic corespondenta primită și transmite corespondența;
Asistă directorul general la ședintele de lucru și întalnirile de afaceri;
Traduce, redactează documente la solicitarea directorului general.
Asigură desfăsurarea în condiții corespunzătoare a ședințelor și întâlnirilor, primește și îndrumă vizitători;
Se ocupă de aranjarea călătoriilor, face rezervări (transport, cazare etc.);
Organizează activitățile administrative în spatial alocat;
Organizeaza activitați de protocol (evenimente, petreceri corporate, evenimente cu clienții).
Benificii:
O cariera alaturi de noi este mai mult decat o simpla slujba, iti oferim oportunitatea de a avea success într-o companie dinamică cu numeroase oportunități stimulante:
Dezvotlare profesională (training, seminare, instruiri, schimb de experiență), dobândirea de noi aptitudini și un nivel crescut de pregătire;
Birou confortabil cu o ambianță prietenoasa;
Muncă dinamica ce te scoate din rutina din birou;
Mediu de lucru plăcut, modern, care încurajează creativitatea;
Salariul motivant și bunus pentru performanțe;
Cum aplic?
Candidații interesaţi să aplice pentru această poziţie, vor transmite un e-mail la adresa : director@autehton.md
Ca ataşament, un Curriculum vitaecu fotografie, recent care să susţină candidatura pentru acest post (includeţi doar experienţa relevantă) și specificați obligatoriu în subiectul scrisorii funcția solicitată;
Contacte:
Gsm: +373 69152164 / +373 69268211
Site: www.autehton.md
Intelegență, Memorie, Atenție, Inițiativă, Spirit creativ, Simțul estetic, Calități de organizator și spiritul de ordine, Calități de vorbire și de redactare, Politețea, Meticulozitatea, Tact și diplomație, Punctualitate, Autocontrol, Capacitatea de a comunica, Capacitatea de a controla, Independență, Atitudene pozitivă față de muncă, Bună dispoziție și Simțul umorului, Loialitatea, Confendințialitatea, Efeciența, Capacitatea de a lucra sub presiune.....SINT CALITĂȚI ȘI APTITUDENI CARE TE CARACTERIZIAZA IN MARE PARTE?
Iti dorești sa reprezinți compania? Să devii un Asistent Director calificat? Sa devii un manager administrativ? Un administrator efecient a timpului? Te asiguram, ești la doar la un PAS !!!
VINO în echipa AUTEHTON GRUP SRL și vei găsi aici cel mai bun loc în care să atingi performanțe și să te dezvolți. Investim în pregatirea angajaților și construim relații pe termen lung. Ne dorim sa fim mai buni și știm ca de acest lucru depinde succesul întregii echipe.
NOI îți oferim un mediu în care prețuim LOIALITATEA , INIȚIATIVA și SPIRUTUL DE ECHIPA !!
Ce reprezintă AUTEHTON GRUP SRL?
Autehton Grup, nu este doar o afacere, ci un vis realizat în urma unei îndelungate experienţe de lucru cu utilajul frigorific, sistemele de ventilare şi climatizare. Noi oferim soluții orientate spre necesităţile pieții prin aplicarea tehnologiilor performante, utilizarea utilajului si materialelor competitive si cu o atenție deosebita la mediul înconjurător si reducerii consumului de energie. Reprezentam o echipă tînără și profesionistă!!
Rolul ASISTENTULUI Directorului:
Rolul principal al asistentului este de a ajuta. Asistentul directorului si directorul trebuie sa formeze o echipa în adevaratul sens al cuvântului cu drepturi si obligatii reciproce pentru fiecare din membrii echipei. Este esențial ca directorul si asistentul sa gândeasca, sa planifice si sa actioneze ca o echipă.
Profilul candidatului ideal:
Cunoașterea limbii române cu tot ceea ce înseamna ea (ortografie, gramatică, vocabular);
Cunoașterea limbi române (nativ), rusă (foarte bine), engleza (foarte bine);
Cunoașterea lucrului pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Power Point, Corel Draw)
Cunoașterea unor noțiuni de psihologie și comportament în relațiile cu publicul (asistentul trebuie sa fie un bun psiholog, reușind să descopere ce fel de om are în fată și ce poziție trebuie să adopte fată de comportamentul acestuia).
Cunoașterea unor principii de organizare și conducere (cunostinte de drept, marketing, management, contabilitate, psihologie etc.) - constitue un avantaj ;
Cunoașterea lucrărilor de secretariat si corespondență;
Dorința de a se perfecționa continuu în domeniul de activitate al firmei prin studierea literaturii de specialitate și alte;
Disponibilitate de a merge în deplasări (pe teritoriul Republicii Moldova cît și peste hotarele acestia);
Sarcini de bază:
Stabilește împreună cu directorul general agenda zilnică, asigură reprogramarea întalnirilor;
Prezintă zilnic corespondenta primită și transmite corespondența;
Asistă directorul general la ședintele de lucru și întalnirile de afaceri;
Traduce, redactează documente la solicitarea directorului general.
Asigură desfăsurarea în condiții corespunzătoare a ședințelor și întâlnirilor, primește și îndrumă vizitători;
Se ocupă de aranjarea călătoriilor, face rezervări (transport, cazare etc.);
Organizează activitățile administrative în spatial alocat;
Organizeaza activitați de protocol (evenimente, petreceri corporate, evenimente cu clienții).
Benificii:
O cariera alaturi de noi este mai mult decat o simpla slujba, iti oferim oportunitatea de a avea success într-o companie dinamică cu numeroase oportunități stimulante:
Dezvotlare profesională (training, seminare, instruiri, schimb de experiență), dobândirea de noi aptitudini și un nivel crescut de pregătire;
Birou confortabil cu o ambianță prietenoasa;
Muncă dinamica ce te scoate din rutina din birou;
Mediu de lucru plăcut, modern, care încurajează creativitatea;
Salariul motivant și bunus pentru performanțe;
Cum aplic?
Candidații interesaţi să aplice pentru această poziţie, vor transmite un e-mail la adresa : director@autehton.md
Ca ataşament, un Curriculum vitaecu fotografie, recent care să susţină candidatura pentru acest post (includeţi doar experienţa relevantă) și specificați obligatoriu în subiectul scrisorii funcția solicitată;
Contacte:
Gsm: +373 69152164 / +373 69268211
Site: www.autehton.md
Telefon:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳