Inginer de sistem in informatica

Î.S. Serviciul Național Unic pentru Apelurile de Urgență 112 №4210744, 16 octombrie 2017
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: Pina la 2 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
1. Formarea nucleului băncii centrale de date (BCD) al SIA Serviciului;
2. Examinarea, sistematizarea şi soluţionarea erorilor depistate în procesul de stocare a informaţiei în BCD;
3. Asigurarea controlului logic a informaţiei conform cerinţelor actelor normative;
4. Efectuarea controlului şi prelucrarea informaţiei parvenite în BCD a Serviciului;
5. Elaborarea clasificatoarelor noi şi susţinerea celor existente conform cerinţelor actelor normative şi documentaţiei tehnice;
6. Participarea la realizare şi asigurarea ulterioară a tehnologiei schimbului de date cu diferite structuri de stat, ce sunt deţinători ai resurselor informaţionale de stat;
7. Pregătirea şi eliberarea informaţiei din BCD sub formă de dări de seamă analitice şi statistice, liste, grafice, diagrame;
8. Formarea şi optimizarea mecanismelor de monitorizare a acţiunilor utilizatorilor;
9. Evidenţa păstrării şi restabilirii BCD şi a datelor de sistem.
Condiţii de bază:
1. Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
2. Studii superioare în domeniul TIC;
3. Cunoaşterea obligatorie a limbii de stat şi a limbii engleză (tehnică);
4. Dispunerea de capacitate deplină de exerciţiu;
5. Nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
6. Lipsa antecedentelor penale sau a altor restricţii legale de ocuparea funcţiei vacante;
7. Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
8. Experienţă profesională în domeniul minimum 2 ani;

CV-ul, portofoliul și întrebările suplimentare pot fi adresate la adresa de e-mail: office@112.md, menţionînd postul pentru care se aplică va include:
1. Copia buletinului de identitate;
2. Copiile diplomelor de studii şi a suplimentului la diplomă (candidaţii care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţămînt acreditate în ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act eliberat de către Ministerul Educaţiei);
3. Copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare
4. Copia carnetului de muncă;
5. Cazierul judiciar. (cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere, care poate fi descărcată aici);
6. Documentele de evidenţă militară - pentru recruţi şi rezervişti;
7.Certificatul medical, eliberat de medicul de familie care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
8. CV-ul candidatului. (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevantă pentru postul respectiv);
Bibliografia concursului:

• Constituția Republicii Moldova.
• Codul Muncii al RM nr. 154 din 28.03.2003.
• Codul Civil al RM nr. 1107 din 06.06.2002.
• Legea nr.467-XV din 21.11.2003 cu privire la informatizarea şi la resursele informaţionale de stat.
• Legea nr.71 din 22.03.2007 cu privire la registre.
• Legea nr.91 din 27.06.2014 privind semnătura electronică şi documentul electronic.
• Legea nr. 190 din 19.07.1994 cu privire la petiționare.
• Legea nr.174 din 25 iulie 2014 cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112.
• Legea nr. 133 din 08.07.2008 privind protecția datelor cu caracter personal.
• Legea nr. 982 din 11.05.2000 cu privire accesul la informație.
• Legea nr.174 din 25 iulie 2014 cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112.
• Hotărîrea Guvernului nr. 241 din 03.03.2016 cu privire la aprobarea Programului național de implementare a Serviciului național unic pentru apelurile de urgență 112.
• Hotărîrea Guvernului nr. 242 din 03.03.2016 privind aprobarea Regulamentului Comitetului interdepartamental pentru asigurarea interacţiunii dintre Serviciul 112 şi serviciile specializate de urgenţă.
• Hotărîrea Guvernului nr. 243 din 03.03.2016 privind crearea Instituţiei publice „Serviciul naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112”.
• Hotărîrea Guvernului nr. 244 din 03.03.2016 cu privire la aprobarea Conceptului tehnic al Sistemului informaţional automatizat al Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112.

Adresa poştală al Serviciului 112 – bd. Ştefan cel Mare, nr. 134, MD-2012, mun. Chişinău.
• Tel. (22) 251 198
• E-mail: office@112.md
• Persoană de contact: Ina Gortolomei, specialist principal, Serviciul resurse umane.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide