Inginer coordonator în secția achiziții
№2521805, 17 ianuarie 2015
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Descrierea postului:
Asigurarea serviciilor de consultanță și expertiză tehnică de specialitate în domeniul dispozitivelor medicale.
Responsabilităţi:
- Efectuarea achizițiilor centralizate de dispozitive medicale pentru IMSP.
- Expedierea către Agentia achiziții publice a documentelor de licitație si invitației de participare in vederea publicării avizului in buletinul achizițiilor publice(licitații electronice);
- Aplică prevederile actelor normative în domeniul achiziției dispozitivelor medicale;
- Evaluează calitatea dispozitivelor medicale autohtone și de import;
- Monitorizarea procesului de aprovizionare si dotare cu dispozitive medicale si realizarea programelor naționale;
- Monitorizarea si verificarea rezultatelor privind achizițiile centralizate de dispozitive medicale;
- Verificarea contractelor de achiziții centralizate, încheiate in urma desfășurării licitațiilor publice.
Cerinţe:
- Studii superioare tehnice;
- experiența in domeniul de specialitate;
- Cunoașterea legislației în domeniul dispozitivelor medicale și achizițiilor publice;
- Cunoştinţe avansate de operare la calculator: Excel, Word;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
- Atitudine pozitivă, profesionalism, responsabilitate, flexibilitate, tendința spre dezvoltare profesională, spirit de echipă.
_________________________________________
Persoanele interesate pot trimite CV-urile cu poza și indicarea postului la adresa de e-mail:
veronica.rotarau@amed.md.
Doar candidații selectați vor fi contactați.
Asigurarea serviciilor de consultanță și expertiză tehnică de specialitate în domeniul dispozitivelor medicale.
Responsabilităţi:
- Efectuarea achizițiilor centralizate de dispozitive medicale pentru IMSP.
- Expedierea către Agentia achiziții publice a documentelor de licitație si invitației de participare in vederea publicării avizului in buletinul achizițiilor publice(licitații electronice);
- Aplică prevederile actelor normative în domeniul achiziției dispozitivelor medicale;
- Evaluează calitatea dispozitivelor medicale autohtone și de import;
- Monitorizarea procesului de aprovizionare si dotare cu dispozitive medicale si realizarea programelor naționale;
- Monitorizarea si verificarea rezultatelor privind achizițiile centralizate de dispozitive medicale;
- Verificarea contractelor de achiziții centralizate, încheiate in urma desfășurării licitațiilor publice.
Cerinţe:
- Studii superioare tehnice;
- experiența in domeniul de specialitate;
- Cunoașterea legislației în domeniul dispozitivelor medicale și achizițiilor publice;
- Cunoştinţe avansate de operare la calculator: Excel, Word;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
- Atitudine pozitivă, profesionalism, responsabilitate, flexibilitate, tendința spre dezvoltare profesională, spirit de echipă.
_________________________________________
Persoanele interesate pot trimite CV-urile cu poza și indicarea postului la adresa de e-mail:
veronica.rotarau@amed.md.
Doar candidații selectați vor fi contactați.
Persoana de contact:
Rotarau Veronica
E-mail:
Site:
Fax:
022-884329
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳