CRM specialist
Artigum GmbH
№4681997, 30 ianuarie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem o companie tanara de recrutare si leasing personal si dorim sa ne extindem.
Avem nevoie de o persoana care sa faca urmatoarele lucruri:
-Sa gestioneze sistemul de raportare (CRM) si sistemul de administrare al candidatilor
-Sa sprijine procesul de direcționare, de planificare a acțiunilor, segmentarea tuturor proceselor,
-Sa intocmeasca rapoarte pentru echipea de management,
-Sa sustina training-uri pentru utilizatorii CRM.
Ce oferim:
-Posibilitatea de a lucra intr-un mediu format din tineri,
-Oportunitatea de a-ti construi o cariera in cadrul firmei noastre,
-Salariu fix 500 euro net
-Cursuri de specializare si calificare.
Ce cerem:
- Studii superioare (Economie)
- Experiența anterioară într-o poziție similară minim 2 ani (analiza vanzarilor)
- Abilități de calculator excelente - Excel, Power Point, baza de date Access
- Experiența CRM
- Intelegerea “imaginea de ansamblu“ a operațiunilor de afaceri
- Fluent scris si vorbit engleza sau germana
- Capabilități analitice
- Atenție la detalii
- Confidențialitate și demn de încredere
- Organizare si abilitatea de a se adapta usor la schimbarile si cerintele firmei
Ce NU dorim:
-Sa consideri acest post ca pe ceva temporar, doar 3-4 luni.
In cazul in care consideri ca acest serviciu ti se potriveste, te rugam sa aplici si noi te vom contacta.
Avem nevoie de o persoana care sa faca urmatoarele lucruri:
-Sa gestioneze sistemul de raportare (CRM) si sistemul de administrare al candidatilor
-Sa sprijine procesul de direcționare, de planificare a acțiunilor, segmentarea tuturor proceselor,
-Sa intocmeasca rapoarte pentru echipea de management,
-Sa sustina training-uri pentru utilizatorii CRM.
Ce oferim:
-Posibilitatea de a lucra intr-un mediu format din tineri,
-Oportunitatea de a-ti construi o cariera in cadrul firmei noastre,
-Salariu fix 500 euro net
-Cursuri de specializare si calificare.
Ce cerem:
- Studii superioare (Economie)
- Experiența anterioară într-o poziție similară minim 2 ani (analiza vanzarilor)
- Abilități de calculator excelente - Excel, Power Point, baza de date Access
- Experiența CRM
- Intelegerea “imaginea de ansamblu“ a operațiunilor de afaceri
- Fluent scris si vorbit engleza sau germana
- Capabilități analitice
- Atenție la detalii
- Confidențialitate și demn de încredere
- Organizare si abilitatea de a se adapta usor la schimbarile si cerintele firmei
Ce NU dorim:
-Sa consideri acest post ca pe ceva temporar, doar 3-4 luni.
In cazul in care consideri ca acest serviciu ti se potriveste, te rugam sa aplici si noi te vom contacta.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳