Country manager
Integrity Solutions
№5936655, 19 decembrie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Integrity Solutions caută un expert pentru extinderea în Republica Moldova (Country Manager). Un rol fantastic, cu permanență la Chișinău, în cadrul uneia dintre primele echipe din România care sprijină companiile în crearea politicilor anti-mită și anti-corupție. Din 2018 Integrity Solutions se va extinde în Republica Moldova.
Acest rol presupune modelarea și dezvoltarea structurilor, proceselor, instrumentelor, politicilor etc. pentru a asigura evaluarea adecvată a riscului în ceea ce privește mita și corupția și pentru a reuși să îl elimine.
Candidatul ideal cunoaște domeniul politicilor anti-corupție, are experiență în vânzări și se mișcă rapid și este flexibil pentru a livra cele mai bune rezultate.
Acest domeniu, prin însăși natura sa, nu este negru și alb și, de obicei, necesită o judecată bună, o gândire complexă și o abilitate de a ajuta oamenii să ia decizii sănătoase.
Deoarece acesta este un rol global, poate necesita deplasări în interes de serviciu.
Responsabilități cheie:
• Gestionează și dezvoltă relații cu clienții din Republica Moldova
• Asistă în dezvoltarea propunerilor către clienți, a strategiilor de marketing și dezvoltare
• Formulează soluții complete la nevoile clienților
• Gestionează livrarea tehnică a proiectele legate de ABC - Audit intern, programe de optimizare a politicilor ABC , etc.
Ce căutam:
• Experiență într-o funcție cu responsabilitatea de a gestiona ABC
• Experiența în consultanță
• Bună cunoaștere a pieței locale
• Experiență dovedită în account management
• Cunoașterea puternică a reglementărilor britanice, americane și UE ale ABC
• Abilitatea de a stabili relații și credibilitate cu clienții rapid
• Abilități puternice de comunicare
Acest rol presupune modelarea și dezvoltarea structurilor, proceselor, instrumentelor, politicilor etc. pentru a asigura evaluarea adecvată a riscului în ceea ce privește mita și corupția și pentru a reuși să îl elimine.
Candidatul ideal cunoaște domeniul politicilor anti-corupție, are experiență în vânzări și se mișcă rapid și este flexibil pentru a livra cele mai bune rezultate.
Acest domeniu, prin însăși natura sa, nu este negru și alb și, de obicei, necesită o judecată bună, o gândire complexă și o abilitate de a ajuta oamenii să ia decizii sănătoase.
Deoarece acesta este un rol global, poate necesita deplasări în interes de serviciu.
Responsabilități cheie:
• Gestionează și dezvoltă relații cu clienții din Republica Moldova
• Asistă în dezvoltarea propunerilor către clienți, a strategiilor de marketing și dezvoltare
• Formulează soluții complete la nevoile clienților
• Gestionează livrarea tehnică a proiectele legate de ABC - Audit intern, programe de optimizare a politicilor ABC , etc.
Ce căutam:
• Experiență într-o funcție cu responsabilitatea de a gestiona ABC
• Experiența în consultanță
• Bună cunoaștere a pieței locale
• Experiență dovedită în account management
• Cunoașterea puternică a reglementărilor britanice, americane și UE ale ABC
• Abilitatea de a stabili relații și credibilitate cu clienții rapid
• Abilități puternice de comunicare
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳