Contabil/ă-şef/ă
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Consorțiul AMBER-TERM - FENIXIMPEX SRL, PALMIRACONS SRL, AMBER-MOLDOVANU SRL oferă echipamente, utilaje şi servicii profesioniste de eficientizare a consumului de energie şi de sporire a confortului. Varietatea acestor soluţii este oferită de o echipă dedicată, preocupată de bunăstarea clienţilor şi partenerilor săi.
Cerințe:
Studii superioare (contabilitate, economie, finanțe);
Cunoștințe avansate de operare PC;
Cunoașterea limbilor română si rusă;
Cunoașterea programului 1C 8.2;
Cunoașterea sistemului fiscal național: principiile si metodele de impozitare, caracteristicile de impozite si taxe, metodele de plata a impozitelor si taxelor; Cunoștințe avansate ale legislației muncii;
Experiență de lucru in calitate de contabil șef de cel puțin 5 ani;
Abilitatea de a-și formula si exprima gândurile logic, clar, structurat si accesibil, atât oral cit si in scris;
Cunoștințe în domeniul evidenței valorilor materiale și a mărfurilor, precum și în domeniul importului si exportului.
Responsabilităţi principale:
Responsabil pentru activitatea financiară a companiei;
Responsabil pentru evidenţa contabilă;
Efectua procedurilor lunare de închidere a bilanţului şi calculilor;
Pregătirea rapoartelor financiare;
Controlul tuturor calculelor şi plăţilor aferente taxelor, prezentarea declaraţiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
Participarea în procedurile de bugetare anuală şi monitorizarea lunară a realizării bugetului;
Controlul calculelor şi plăţilor aferente împrumuturilor şi creditelor;
Rezolvarea tuturor sarcinilor financiare;
Organizarea si asigurarea continua a evidentei contabile a întreprinderii;
Înregistrarea corecta si la timp a tranzacțiilor, a perioadei de închidere, efectuarea raportului statistic, a celui fiscal si managerial;
Analiza situației financiare si economice a companiei;
Organizarea inventarierilor la necesitate.
Locația: mun. Chișinău, str. Vadul lui Vodă 68.
Condiţii de muncă:
Lucru in oficiu confortabil si modern;
Regim de lucru luni-vineri, de la 08.00-17.00 (pauza de masa 1 ora);
Retea corportariva de telefonie mobila;
Pachet social complet;
Colectiv primitor, dinamic si conducatori obiectivi;
Salariu competitiv.
Avem programator dedicat angajat la companie pentru softul 1C.
Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de companie, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc;
Expediați CV-ul cu fotografie și cu descrierea detaliată și experiența acumulată la adresa electronică: info@amber.md menționând postul pe care doriți să-l ocupați. Telefon: 060003596
E-mail: info@amber.md
www.amber.md
Cerințe:
Studii superioare (contabilitate, economie, finanțe);
Cunoștințe avansate de operare PC;
Cunoașterea limbilor română si rusă;
Cunoașterea programului 1C 8.2;
Cunoașterea sistemului fiscal național: principiile si metodele de impozitare, caracteristicile de impozite si taxe, metodele de plata a impozitelor si taxelor; Cunoștințe avansate ale legislației muncii;
Experiență de lucru in calitate de contabil șef de cel puțin 5 ani;
Abilitatea de a-și formula si exprima gândurile logic, clar, structurat si accesibil, atât oral cit si in scris;
Cunoștințe în domeniul evidenței valorilor materiale și a mărfurilor, precum și în domeniul importului si exportului.
Responsabilităţi principale:
Responsabil pentru activitatea financiară a companiei;
Responsabil pentru evidenţa contabilă;
Efectua procedurilor lunare de închidere a bilanţului şi calculilor;
Pregătirea rapoartelor financiare;
Controlul tuturor calculelor şi plăţilor aferente taxelor, prezentarea declaraţiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
Participarea în procedurile de bugetare anuală şi monitorizarea lunară a realizării bugetului;
Controlul calculelor şi plăţilor aferente împrumuturilor şi creditelor;
Rezolvarea tuturor sarcinilor financiare;
Organizarea si asigurarea continua a evidentei contabile a întreprinderii;
Înregistrarea corecta si la timp a tranzacțiilor, a perioadei de închidere, efectuarea raportului statistic, a celui fiscal si managerial;
Analiza situației financiare si economice a companiei;
Organizarea inventarierilor la necesitate.
Locația: mun. Chișinău, str. Vadul lui Vodă 68.
Condiţii de muncă:
Lucru in oficiu confortabil si modern;
Regim de lucru luni-vineri, de la 08.00-17.00 (pauza de masa 1 ora);
Retea corportariva de telefonie mobila;
Pachet social complet;
Colectiv primitor, dinamic si conducatori obiectivi;
Salariu competitiv.
Avem programator dedicat angajat la companie pentru softul 1C.
Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de companie, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc;
Expediați CV-ul cu fotografie și cu descrierea detaliată și experiența acumulată la adresa electronică: info@amber.md menționând postul pe care doriți să-l ocupați. Telefon: 060003596
E-mail: info@amber.md
www.amber.md
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳