Asistent financiar/ asistentă financiară

Fundația Soros Moldova
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Asistentul financiar/asistenta financiară va sprijini echipa de implementare a proiectului „Organizațiile societății civile (OSC) acționează pentru servicii sociale mai bune”, finanțat de Uniunea Europeană, în gestionarea contractelor de grant semnate cu organizațiile societății civile pentru dezvoltarea serviciilor sociale.

În același timp, se va implica în gestionarea procesului de evaluare și raportare financiară a organizațiilor beneficiare de granturi, va oferi suport echipei în aspecte logistice și de organizare a evenimentelor și altor activități în cadrul proiectului. În acest context, contribuie la implementarea cu succes a proiectului.

Proiectul „Organizațiile societății civile acționează pentru servicii sociale mai bune” are scopul de a capacita organizațiile societății civile (OSC) din domeniul social pentru a participa în dialogul privind politicile sociale și la consolidarea comunității incluzive. Proiectul finanțat de Uniunea Europeană și co-finanțat de Fundația Soros Moldova, a demarat pe 1 februarie 2021 și va fi implementat pe o perioadă de 42 de luni.

Sarcini și responsabilități:
- Participarea la procesul de efectuare a plăților, evidența obligațiunilor financiare față de parteneri/ organizații beneficiare de granturi
- Înregistrarea documentelor relevante în sistemul de evidență contabilă al Fundației și prelucrarea datelor contabile
- Oferirea asistenței necesare pentru pregătirea contractelor de grant sau de prestări servicii
- Acordarea asistenței la procurarea de bunuri și servicii, pregătirea documentelor aferente, inclusiv a contractelor, actelor de recepție, colectarea facturilor etc.
- Verificarea rapoartelor financiare a proiectelor implementate de organizațiile beneficiare de granturi, inclusiv toate documentele contabile primare aferente rapoartelor financiare
- Asigurarea comunicării primare cu organizațiile beneficiare de granturi
- Asigurarea corectitudinii documentației financiare și a rapoartelor financiare primite de la organizații și verificate în cadrul proiectului
- Asigurarea stocării datelor colectate în format electronic pe serverele Fundației și a integrității dosarelor fizice.

Cerințe față de candidați:
- Studii universitare finalizate (licență) în unul din domeniile: contabilitate, finanțe, economie și domenii conexe
- Experiență de lucru în gestionarea portofoliilor de granturi mici, va fi considerată un avantaj
- Utilizator PC avansat, cu abilități de cercetare în mediul online, abilități de utilizare a procesoarelor de text și calcul tabelar (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint și Internet)
- Cunoașterea bună a limbii române și limbii ruse, cunoașterea limbii engleze este un avantaj
- Gândire analitică, atenție la detalii, capacități de management și responsabilitate
- Abilități de comunicare interpersonală
- Spirit de inițiativă, abilități organizatorice excelente, abilități de a prioritiza, de a realiza sarcini multiple (multitasking) și de a lucra într-un mediu dinamic
- Capacități de lucru cu respectarea termenelor-limite
- Abilități de lucru independent și în echipă
- Atitudine proactivă, receptivă și flexibilă.

Procedura de depunere a dosarelor de participare:

Dosarul de participare trebuie să conțină:
1. Curriculum Vitae, cu indicarea a două persoane de referință
2. Scrisoare de intenție, în care să explicați motivul care v-a determinat să participați la acest concurs, care sunt competențele, experiența și așteptările Dumneavoastră. Indicați în scrisoarea de intenție și așteptările Dumneavoastră salariale.
La dosarul de participare puteți anexa și alte documente în susținerea candidaturii Dumneavoastră, de exemplu diplome, certificate, scrisori de recomandare.

Fundația își rezervă dreptul să solicite suplimentar alte documente cu privire la activitatea de muncă anterioară.

Etapele concursului:
1. Preselecția. La această etapă, dosarele vor fi analizate în baza criteriilor de: calificare profesională, experiență de muncă, abilități și corespunderea cu cerințele de mai sus.
2. Proba scrisă. Doar candidații preselectați vor fi invitați la proba scrisă – analiza unui raport financiar.
3. Interviul. În dependență de rezultatele etapelor anterioare, comisia de concurs va invita pentru interviu candidații selectați.
4. Evaluarea finală. În urma evaluării prestației candidaților la etapele anterioare, va fi selectat un singur candidat pentru postul de Asistent financiar/ asistentă financiară.
Data limită de depunere a dosarului este 10 iulie 2023, ora 16:00.

Expediați dosarele de participare prin e-mail: recruitment@soros.md. Indicați în linia de subiect „CONCURS. Asistent financiar/ asistentă financiară.

În lipsa unei confirmări de recepționare, Fundația nu poartă răspundere pentru dosarele care nu au fost recepționate.

Vor fi evaluate doar dosarele complete depuse până la expirarea termenului limită.
Fundația Soros Moldova își rezervă dreptul să prelungească termenul-limită de depunere a dosarelor de participare, să relanseze concursul sau să-l anuleze.
Politica de personal a Fundației Soros Moldova este de a nu discrimina nici o persoană pe criterii de naționalitate, rasă, etnie, religie sau credință, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.
Persoana de contact:
Daniela Leahu
E-mail:
Site:
https://soros.md
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide